Vabljeni na praktično orientirano delavnico, na kateri boste spoznali številne dobre in slabe prakse pisanja PR sporočil za medije ter ključne elemente, ki jih morajo sporočila vsebovati.
Kdaj: četrtek, 28. 8. 2025, od 11.00 do 13.00
Kje: preko spleta
Prijava: prijavite se preko obrazca
Rok za prijavo: sreda, 27. 8. 2025 oz. do zasedbe mest
Delavnico bo vodila Vanja Čiček, sodelavka Zavoda PIP, sicer diplomirana filozofinja in prevajalka (ang. jezik), ki je kariero kot novinarka in dnevna urednica v redaktorstvu sprva gradila v spletnih medijih (Maribor24, Mariborinfo, Ovtar 24). Je avtorica številnih prispevkov, od katerih nekateri še danes zasedajo rekordna mesta po branosti v danih medijih. Kot dnevna urednica je imela nadzor nad objavami PR prispevkov, ki so jih različne institucije, organizacije in posamezniki pošiljali na dnevni ravni. Pridobila si je bogate izkušnje prepoznavanja kvalitetnih vsebin in preoblikovanja manj zanimivih vsebin v takšne, kakršne bi lahko bralci hitreje sprejeli. Moto vsakega spletnega medija je namreč pridobivanje čim večjega števila bralcev, saj je od slednjega odvisno tudi število oglaševalcev, ki na spletnih medijih oglašujejo svoje vsebine. Danes dela kot vodja projektov in strokovna sodelavka za komuniciranje in se redno udeležuje različnih strokovnih izobraževanj.
➞ Delavnica je namenjena predstavnikom NVO iz celotne Slovenije.
➞ Delavnica bo trajala predvidoma dve uri.
➞ Udeležba na delavnici je brezplačna.
*****
Brezplačno spletno usposabljanje organizira Zavod PIP v sklopu programa Regionalno stičišče NVO Podravja v okviru Mreže regionalnih stičišč nevladnih organizacij ZaNVO, ki se sofinancira iz Sklada za NVO preko Ministrstva za javno upravo.