Aktualno

Vizualno pripovedovanje – kako pritegniti pogled?

14. januar 2020

Povezava do vira: https://www.cnvos.si/nvo-vseved/ali-veste-kako/vizualno-pripovedovanje-kako-pritegniti-pogled/

Pripovedovanje zgodb je najbolj učinkovit način komunikacije z vašim ciljnim občinstvom. Pri tem pa ne smete pozabiti na moč vizualnih elementov – slik, fotografij, videov, infografik, stripov, gifov in memov.

ZAKAJ JE VIZUALNO PRIPOVEDOVANJE POMEMBNO?
Povprečni razpon pozornosti človeka je 8 sekund.
60 % obiskovalcev spletnih strani raje pogleda video kot pa začne brati besedilo.
Naši možgani obdelajo vizualno gradivo 60.000-krat hitreje kot tekst.
Ljudje si zapomnijo 10 % vsebine, ki jo slišijo, 20 % vsebine, ki jo preberejo, in kar 80 % vsebine, ki jo vidijo.

POSLEDIČNO, VIZUALNO PRIPOVEDOVANJE

  • olajša razumevanje težjih konceptov,
  • spodbudi hitrejše razumevanje vsebine,
  • omogoči, da vsebina občinstvu bolj ostane v spominu.


RAZLIČNI TIPI VIZUALNEGA GRADIVA, KI GA LAHKO UPORABITE

  • Fotografije
  • Slike, ki jih oblikujete sami (npr. pri objavah na družbenih omrežjih pomembnejše citate izpostavite na sliki, saj objave s sliko pritegnejo veliko več pozornosti in jih uporabniki večkrat delijo naprej)
  • Memi – zabavne slike z napisi, s katerimi lahko nasmejite svoje ciljno občinstvo in pritegnete njihovo pozornost.
  • GIFI – podobno kot memi lahko služijo za vnašanje humorja v vašo zgodbo in so odlični za popestritev objav in zabavanje vašega ciljnega občinstva.
  • Infografike – na hiter in preprost način lahko prikažete zapletene informacije, statistike in zahtevnejše koncepte.
  • Video  – močno orodje za vizualno pripovedovanje, ki ga lahko uporabite na sto in en način: od live videov, izjav uporabnikov, do intervjujev in animacij.
  • Stripi – tekst podkrepljen s privlačnimi slikami preda sporočilo na hiter in zabaven način, ki se vtisne v spomin.


KATERA ORODJA LAHKO UPORABITE ZA USTVARJANJE VIZUALNIH VSEBIN?

  • Canva je preprosto orodje za oblikovanje. Z njim lahko ustvarite slike za platforme družbenih medijev, infografike, brošure, letake ... Izbirate lahko med najrazličnejšimi logotipi, pisavami, ozadji, okviri in mrežami ter naložite svoje slike.
  • Visme je prav tako preprosto orodje za oblikovanje. Z njim lahko ustvarjate prezentacije, infografike in ostala slikovna gradiva.
  • Pixlr je brezplačna spletna platforma za urejanje fotografij.
  • Venngage je tudi orodje za ustvarjanje infografik, brošur, prezentacij in vizualno podkrepljenih poročil.
  • Promo je preprosto orodje za vizualno pripovedovanje z lastno zbirko videov in glasbe, ki jim lahko dodate svoje napise, logo, zgodbo …
  • Facebook Live – ogledi vsebin, ki so predvajane v živo, skokovito naraščajo. FB Live vam omogoča, da hitro in brezplačno ustvarite video vsebino, kateri so naklonjeni tudi FB algoritmi in tako dosežete veliko občinstvo. Uporabite ga za Q&A, intervjuje, utrinke z dogodkov, ipd.
  • Imgflip Meme Generator je spletna stran, kjer lahko ustvarite svoje meme.


Viri:

https://www.clearvoice.com/blog/10-best-tools-visual-storytelling/

https://www.designwizard.com/guest-blogs/video-marketing-statistics 

 

NVO Dogodki

 


Kontakti

Vilharjeva ulica 14
SI-6230 Postojna
Tatjana Rant
vodja projekta
Tina Žigon
strokovna sodelavka
Samo Vesel
strokovni sodelavec

Naložbo sofinancira Republika Slovenija iz Proračuna RS za leto 2019–2023 v okviru proračunske postavke PP 180151 – Sklad za nevladne organizacije.