Vsaka spletna stran ima svoj namen, zato se je potrebno odločiti kaj želijo manjše blagovne znamke in nevladne organizacije s spletno stranjo doseči.
Kako pri vzpostavljanju pomaga UX wireframe in zakaj je povezan s smislom in učinkom?
Delavnica bo trajala 150 min.
Delavnico bo vodil David Banović Lotrič, strokovnjak za gradnjo blagovnih znamk, strateško komuniciranje in oblikovanje vrhunskih uporabniških izkušenj. Svojo kariero je začel pred več kot 15 leti na D’Agency skupine Pristop, kjer je aktivno soustvarjal komunikacijsko podporo nekaterim največjim znamkam v Sloveniji, kot so Mercator, Union, NLB Vita, Telekom Slovenije in številne druge. Po sodelovanju z več agencijami je svoje izkušnje in znanje združil v lastnem podjetju, kjer že nekaj let uspešno pomaga podjetjem in NVO graditi prepoznavne in zaupanja vredne blagovne znamke. Osredotoča se predvsem na uporabniško izkušnjo, krepitev identitete znamk in prilagajanje komunikacije pravim ciljnim skupinam in kanalom.
Prijavite se lahko do 13. 1. 2024 na TEJ povezavi.