Usposabljanja

Delavnica Uspešna komunikacija pravim ljudem: učinki ciljnih skupin

4. december 2024 ob 10.00, PiNA, Gortanov trg 15, Koper

Nevladna organizacija uspešno komunicira, ko svoja sporočila prenese pravim ciljnim skupinam.

Zakaj je opredelitev ciljnih skupin ključna za manjše blagovne znamke in nevladne organizacije in kako te ciljne skupine definirati?

  • pomen ciljnih skupin
  • segmentacija ciljnih skupin
  • pomen osebnosti oz person
  • prilagoditev komunikacijskih kanalov

Delavnica bo trajala 150 min, po koncu pa prejmete tudi komunikacijski izziv.

 


Delavnico bo vodil David Banović Lotrič, strokovnjak za gradnjo blagovnih znamk, strateško komuniciranje in oblikovanje vrhunskih uporabniških izkušenj. Svojo kariero je začel pred več kot 15 leti na D’Agency skupine Pristop, kjer je aktivno soustvarjal komunikacijsko podporo nekaterim največjim znamkam v Sloveniji, kot so Mercator, Union, NLB Vita, Telekom Slovenije in številne druge. Po sodelovanju z več agencijami je svoje izkušnje in znanje združil v lastnem podjetju, kjer že nekaj let uspešno pomaga podjetjem in NVO  graditi prepoznavne in zaupanja vredne blagovne znamke. Osredotoča se predvsem na uporabniško izkušnjo, krepitev identitete znamk in prilagajanje komunikacije pravim ciljnim skupinam in kanalom.

 

Prijavite se lahko do 3. 12. 2024 na TEJ povezavi.

Spremljajte nas na Facebooku!

NVO Dogodki

 

Aktualni razpisi


Kontakti

Sedež: Vilharjeva ulica 14 Pisarna: Veliki Otok 44b 6230 Postojna
Tatjana Rant
vodja projekta
Tina Žigon
strokovna sodelavka
Samo Vesel
strokovni sodelavec

Naložbo sofinancira Republika Slovenija iz Proračuna RS za leto 2019–2023 v okviru proračunske postavke PP 180151 – Sklad za nevladne organizacije.