Nevladna organizacija uspešno komunicira, ko svoja sporočila prenese pravim ciljnim skupinam.
Zakaj je opredelitev ciljnih skupin ključna za manjše blagovne znamke in nevladne organizacije in kako te ciljne skupine definirati?
Delavnica bo trajala 150 min, po koncu pa prejmete tudi komunikacijski izziv.
Delavnico bo vodil David Banović Lotrič, strokovnjak za gradnjo blagovnih znamk, strateško komuniciranje in oblikovanje vrhunskih uporabniških izkušenj. Svojo kariero je začel pred več kot 15 leti na D’Agency skupine Pristop, kjer je aktivno soustvarjal komunikacijsko podporo nekaterim največjim znamkam v Sloveniji, kot so Mercator, Union, NLB Vita, Telekom Slovenije in številne druge. Po sodelovanju z več agencijami je svoje izkušnje in znanje združil v lastnem podjetju, kjer že nekaj let uspešno pomaga podjetjem in NVO graditi prepoznavne in zaupanja vredne blagovne znamke. Osredotoča se predvsem na uporabniško izkušnjo, krepitev identitete znamk in prilagajanje komunikacije pravim ciljnim skupinam in kanalom.
Prijavite se lahko do 3. 12. 2024 na TEJ povezavi.