Igrifikacija postaja eden ključnih in najbolj učinkovitih načinov, kako občinstvo pritegniti, vključiti in navdušiti s svojo komunikacijsko kampanjo.
Prijava na dogodek je obvezna! Prijava >>
Igrifikacija pomeni uporabo igralnih mehanik in vzvodov, ki so sicer značilne za igre, v kontekstih javnega komuniciranja - bodisi promocije ali predstavitve produktov, storitev ali zagovorniških ter oglaševalskih kampanj.
Na delavnici bomo spoznali osnove igrifikacije, kako in zakaj deluje, ter na konkretnih primerih analizirali dobre in slabe prakse. Ob zaključku bomo skupaj poskusili igrificirati nekaj komunikacijskih sporočil in se pogovorili o možnostih, kako jih najlažje predstaviti svojemu občinstvu.
Delavnico bo vodil Tadej Štrok, trajala bo od 17h do 20h.
Udeležba na delavnici je brezplačna, prijave pa so obvezne. Delavnica bo potekala prek spleta. Na dan delavnice boste na elektronski naslov, ki ga boste navedli v prijavi, prejeli povezavo.
Aktivnosti sofinancira Ministrstvo za javno upravo iz Sklada za razvoj NVO v okviru Javnega razpisa za podporno okolje za razvoj nevladnih organizacij 2019-2023.