Usposabljanja

Uspešna promocija kulturnega dogodka ali koncerta

14. november 2018 ob 16.00, Povšetova 37,1000 Ljubljana

Naučili vas bodo ključnih komunikacijskih prijemov, s katerimi boste uspešno razširili glas o svojem kulturnem dogodku, koncertu ali festivalu.

Komunikacija kulturnih dogodkov je zahtevna naloga, namreč – zaradi omejenih sredstev za klasično oglaševanje tega (skorajda) ni, vse manj je tudi specializiranih novinarjev in medijev ter razumevanja urednikov za kvalitetne prispevke o kulturnem dogajanju, še družbena omrežja od nas zahtevajo samo še oglaševanje.

Na 3-urni delavnici z Urošem Bonškom boste udeleženci odkrivali tiste komunikacijske prijeme, cilje, ciljne skupine in njim prilagojena osnovna sporočila in komunikativne vsebine, da bo komunikacijska podpora kulturnega dogodka, festivala uspešna in učinkovita. S seboj prinesite vsebine, ki bi jih v prihodnosti radi komunicirali – v drugem delu delavnice bomo delali na konkretnih primerih.

Delavnica je namenjena vsem tistim, ki se v svojem kulturnem društvu ali zavodu ukvarjajo s promocijo tako posameznih kulturnih dogodkov kot festivalov .

Uroš Bonšek se s komuniciranjem profesionalno ukvarja že 12 let. 3 leta je delal v oglaševanju, nato bil 7 let vodja odnosov z javnostjo v Centru urbane kulture Kina Šiška, ki ji je priskrbel več kot 40 tisoč medijskih objav. Dve leti je bil vodja odnosov z javnostjo na CNVOS, kjer je komuniciral nevladniške akcije in medijske projekte (#nulapet), trenutno pa je zaposlen kot vodja vsebinskega marketinga v IT podjetju Marand.

Spremljajte nas na Facebooku!

NVO Dogodki

 

Aktualni razpisi


Kontakti

Sedež: Vilharjeva ulica 14 Pisarna: Veliki Otok 44b 6230 Postojna
Tatjana Rant
vodja projekta
Tina Žigon
strokovna sodelavka
Samo Vesel
strokovni sodelavec

Naložbo sofinancira Republika Slovenija iz Proračuna RS za leto 2019–2023 v okviru proračunske postavke PP 180151 – Sklad za nevladne organizacije.